Ervaring van TAF

waves

Ervaring met Bonque

"Ik denk dat jullie net dat extra stapje zetten om het goed te doen, om die match daadwerkelijk te kunnen maken."

Danny Dreverman
Teamleider IT

TAF heeft een Standaardpakket bij Bonque afgesloten en houdt de werving en selectie grotendeels in eigen beheer. “We hebben gezocht naar de juiste manier van werken.” Het bedrijf wilde graag samenwerken met een partij die in staat is softwareontwikkelaars enthousiast te maken voor een baan bij TAF. “Bonque heeft hierin een hele redelijke propositie. De kosten zijn acceptabel, waardoor je het risico kunt nemen om het uit te proberen. Uiteindelijk is er een succesvolle aanname uitgekomen.”

TAF vindt Bonque een prettige partij om zaken mee te doen. “Het is fijn dat we een vaste contactpersoon hebben. Daarnaast zijn de matches over het algemeen goed. Er komen geen verassingen uit de gesprekken. Ik denk dat jullie net dat extra stapje zetten om het goed te doen, om die match daadwerkelijk te kunnen maken.”

Over TAF

TAF ontwikkelt innovatieve financiële producten die inkomens en vermogens beschermen. Het productassortiment van TAF bestaat uit levensverzekeringen en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. TAF is een jonge speler in de verzekeringsbranche, zo’n tien jaar geleden ontstaan vanuit de intentie om de Nederlandse markt open te breken met vernieuwende producten. “Samen met een aantal buitenlandse verzekeraars ontwikkelen en vermarkten wij verzekeringen voor de Nederlandse markt. Dit kunnen wij 30 tot 40% goedkoper dan de traditionele Nederlandse verzekeraars. Daardoor zijn we nu een van de marktleiders op het gebied van overlijdensrisicoverzekeringen”, vertelt Danny Dreverman, teamleider IT bij TAF.

TAF heeft vanaf het eerste moment altijd zijn eigen software ontwikkeld; een bewuste keuze. “Standaard softwareoplossingen pasten ons niet, vandaar dat we ze zelf zijn gaan ontwikkelen. Zo bouwen wij onder meer onze eigen backoffice-systemen, die gebruikt worden op de polisadministratie.”

De merkwaarden van TAF zijn ‘eenvoudig en transparant’. Deze waarden komen terug in de communicatie, productontwikkeling en marktbenadering. “We maken verzekeren graag zo eenvoudig mogelijk.”