Ervaring van MTVTD

Provincie

Pakket

waves

Ervaring met Bonque

"De toegevoegde waarde van Bonque zit echt in het persoonlijke contact met kandidaten."

Krijno Verbruggen
Directeur

Voor de meeste functies binnen het bedrijf lukt het MTVTD prima om zelf mensen te vinden. Voor de ICT-functies bleek dit een stuk lastiger. MTVTD koos bij Bonque voor een All-in-pakket voor drie maanden.

“PHP’ers zijn erg gewild”, vertelt Krijno Verbruggen, directeur van MTVTD. “We hebben ervaring met werving-en-selectiebureaus, maar die zijn vrij prijzig. Bonque is in dat opzicht veel goedkoper, omdat je maar één keer betaalt voor een heel pakket waarmee je onbeperkt kandidaten kunt aannemen.”

MTVTD ontdekte dat Bonque goed thuis is in de markt en op één lijn zit met het bedrijf. “Doordat Jan-Ernst van Bonque precies weet wat we zoeken en wat voor bedrijf wij zijn, sluiten de kandidaten die Bonque aandraagt goed aan bij wat we zoeken. De toegevoegde waarde van Bonque zit dan ook echt in het persoonlijke contact met kandidaten. Het contact dat ik met met Bonque heb, vind ik ook heel plezierig, omdat het heel los en informeel is. Daar voel ik me wel bij thuis.”

Over MTVTD

MTVTD helpt consumenten en bedrijven bij het maken van beslissingen over het dagelijks budget. Het bedrijf heeft een aantal online concepten, waaronder Consumind, een hulpmiddel voor consumenten bij het verkrijgen van inzicht in hun vaste lasten. Door de consument te assisteren bij een overstap, kan dit een besparing of een beter product opleveren.

MTVTD kijkt vooral naar wat het beste past bij de persoonlijke situatie van de consument. Het helpt bij de grootste, maandelijks terugkerende kostenposten in huishoudens, zoals energie, internet, tv, bellen, hypotheken, verzekeringen en leningen.

Momenteel werken er 24 mensen bij MTVTD – een jaar geleden waren dit er nog maar tien. Omdat het bedrijf zo veel mogelijk zelf is gaan doen (zoals het afsluiten van leningen en verzekeringen en het maken van afspraken met hypotheekadviseurs), is het hard gegroeid.