Ervaring van Masc

Provincie

Pakket

waves

Ervaring met Bonque

"Specifieke profielen van hoogopgeleide specialisten weten jullie goed te vinden."

Rob Burow
Directeur

“We waren echt op zoek naar een partij die de nadruk legt op de wervingskant en snel resultaat boekt”, legt Burow uit. “Specifieke profielen van hoogopgeleide specialisten weten jullie goed te vinden.”

“Het werken in grote projecten maakt dat we het óf heel druk hebben óf heel rustig. Het is hierdoor moeilijk de juiste personen te vinden. Bij Masc vinden we het selectieproces des te belangrijker; daar wordt bij ons dan ook veel aandacht aan besteed. Aangezien wij die selectie zelf willen doen, is een pakket waarbij de nadruk op werving kan worden gelegd een zeer prettige uitkomst. Bonque biedt deze mogelijkheid.”

“De voornaamste reden om voor Bonque te kiezen is uiteraard de prijsstelling geweest. Wij hanteren voor onszelf vaste tarieven die wij per aanname willen betalen. Wij draaien het spelletje dus om. Een recruitmentpartner als Bonque zit met dit prijzenstelsel sowieso goed bij ons.”

Masc gebruikt LinkedIn en zijn eigen netwerk voor het werven van specialisten. Daarnaast is Bonque de enige partij waarmee het bedrijf samenwerkt – inmiddels alweer twee jaar. “Ik heb het idee dat Bonque begrijpt welke profielen wij zoeken. Vooral het schakelen is fijn. Bonque houdt de lijnen kort, alles gaat lekker snel. Als de telefoon overgaat en het nummer van Bonque staat in mijn scherm, zal ik altijd opnemen om even snel de stand van zaken te bespreken. Het is prettig dat dit kan, en het werkt voor mij.”

Over Masc

Masc is een full-service ICT-bureau met als unique selling point het leveren van voorsprong aan zakenrelaties. Het bedrijf begon meer dan 20 jaar geleden met het ontwikkelen van maatwerksoftware. “Kennis is voor ons het allerbelangrijkste”, vertelt Rob Burow, directeur van Masc. “Wij beschikken over een overload aan kennis op het gebied van ICT-infrastructuur, workflow- en softwareontwikkeling en communicatie met betrekking tot webmarketing. Een duidelijke propositie vinden we dan ook van groot belang.”

“We kijken niet naar de producten die we in huis hebben, maar naar de bron van kennis. Deze willen we continu aanvullen. Onze hybride teams worden steeds vaker in samenwerking met de klant samengesteld, om kennis van buitenaf te vergaren. Voor de markt moeten wij ons blijven ontwikkelen.”

Bij Masc is een hechte band met collega’s én met opdrachtgevers het uitgangspunt. “De ‘je-factor’ is bij ons heel belangrijk. Wij geloven niet in een man met stropdas die tussen de klant en de ICT’er in staat. De magie vindt plaats tussen diegene die de software maakt en de uiteindelijke gebruiker. Onze belangrijkste klanten hebben dan ook een vaste programmeur of ICT’er. Medewerkers van Masc voelen zich verbonden met hun klanten en nemen initiatief om zelf met oplossingen te komen als ze een probleem signaleren. Dat is in deze business een echte meerwaarde.”