Ervaring van InSided

Provincie

Pakket

waves

Ervaring met Bonque

"Je komt niet meer voor verrassingen te staan. Je kunt 10 mensen aannemen, zonder dat daar extra financiële consequenties aan hangen. Dat werkt prettig."

Wouter Neyndorff
CTO en mede-oprichter

InSided heeft momenteel een All-in-pakket bij Bonque. Het financiële model van Bonque speelde een belangrijke rol bij deze beslissing. “Normaal gesproken betaal je bij recruiters een percentage van het salaris”, legt Neyndorff uit. “Dat is bij Bonque niet zo. Je betaalt een vast bedrag, waarna je weet waar je aan toe bent.”

InSided had op voorhand de nodige scepsis over het businessmodel van Bonque. “In het begin vroeg ik me af: gaan ze dan ook net zo hard lopen? Maar dat blijkt zeker het geval te zijn, want we hebben al een aantal goede mensen gesproken via Bonque en er daarvan één aangenomen. Het zit goed, ik heb er een goed gevoel bij.”

De mogelijkheid om zonder extra betalingen volop nieuwe medewerkers te kunnen zoeken, spreekt InSided bijzonder aan. “Je komt niet meer voor verrassingen te staan. Je kunt bijvoorbeeld 10 mensen aannemen, zonder dat daar extra financiële consequenties aan hangen. Dat werkt prettig.”

Bij Bonque gaat het wervingsproces over het algemeen behoorlijk snel. “Ik vind dat het net wat gestroomlijnder is. De update die onlangs in het mailsysteem is doorgevoerd, werkt ook prettig. Je krijgt een mail en kunt direct aangeven wat je met een kandidaat doet: uitnodigen, afwijzen, datums prikken. Het is werkelijk in een paar minuten klaar.”

Ook over de interactie met Bonque is InSided te spreken. “Ik spreek onze contactpersoon Jelle zo ongeveer elke dag; hij houdt me up-to-date en is daar erg proactief in. Er wordt door Bonque nagebeld en gecheckt. Ik krijg dan ook dagelijks sollicitaties binnen. Van het snelle schakelen van Bonque – echt héél snel schakelen – kunnen we allemaal nog wat leren. En daarbij heb ik het gevoel dat jullie een jonge club zijn, dat past wel bij ons.”

Over InSided

InSided bestaat inmiddels 3 jaar en focust zich op de interactie van bedrijven met en tussen klanten. Het bedrijf biedt een schaalbaar, bewezen en geïntegreerd interactieplatform.

“Wij helpen bedrijven bij hun klantcommunicatie, dat doen we via een communityplatform”, vertelt Wouter Neyndorff, CTO en mede-oprichter van InSided. Het platform slaat aan. “Mensen stellen een vraag in zo’n community en andere klanten geven daar weer antwoord op; op deze manier wordt de helpdesk niet meer gebeld.”