Ervaring van CRM Waypoint

Provincie

Pakket

waves

Ervaring met Bonque

"Bonque wist in korte tijd twee consultants voor ons te vinden. Eén van hen werd op maandag voorgesteld en vrijdag lag er al een getekend contract."

Ton van der Meer
Oprichter en CEO

RM Waypoint werkt inmiddels twee jaar samen met Bonque. Het bedrijf maakt gebruik van een All-in-pakket. “Bonque wist in korte tijd de eerste twee consultants voor ons te vinden”, aldus Van der Meer. “Eén van hen werd op maandag voorgesteld en vrijdag lag er al een getekend contract. Beide consultants werken hier nog steeds, en dat gaat naar alle tevredenheid.”

“Mijn voorkeur gaat uit naar mensen met Salesforce-ervaring, maar dat is een oververhitte markt. Vanuit CRM Waypoint worden consultants opgeleid, zodat ze snel de nodige Salesforce-certificaten op zak hebben.”

CRM Waypoint heeft een vaste recruiter in dienst, die de seniors en principals werft. Voor de juniors en mediors wordt Bonque ingeschakeld. “Bonque kwam via een relatie van ons binnen. Zij hadden al positieve ervaringen met jullie. Wat ons mede overtuigde waren de tarieven die jullie hanteren.”

Over CRM Waypoint

CRM Waypoint is de grootste partner van salesforce.com in Nederland. Het bedrijf werd in 2006 opgericht. Wat startte als Siebel Club, groeide binnen een aantal jaar uit tot een dedicated Salesforce-kenniscentrum. CRM Waypoint heeft bijna 600 Salesforce-projecten bij 200 organisaties in het bedrijfsportfolio, nationaal en internationaal.

Een CRM geeft inzicht in klantgegevens en creëert de mogelijkheid bedrijfsstrategieën hierop aan te passen. CRM Waypoint verzorgt businessadvies, de ontwikkeling van apps en maatwerksoftware, Salesforce-implementaties en trainingen. “Het proces dat voorafgaat aan de inrichting van een systeem – workshops, brainstorms en dergelijke – vindt altijd plaats bij de klant”, vertelt Ton van der Meer, oprichter en CEO van CRM Waypoint. “Wij geloven in direct contact tussen consultant en klant. Na de implementatie helpen onze business consultants met het trekken van conclusies, gebaseerd op de informatie uit de systemen. Zo is CRM echt van toegevoegde waarde voor bedrijven.”