Ervaring van Bolden

Provincie

Pakket

waves

Ervaring met Bonque

"Het interessante aan de constructie van Bonque is dat het – in tegenstelling tot bij het traditionele recruitment – niet draait om het salaris van de kandidaat. Er wordt daarom ook niet zomaar met mensen geschoven."

Alonzo Euphrosina
Designer en mede-oprichter

Omdat Bolden zo’n uniek bedrijf is, verkeert het meestal in de luxepositie dat sollicitanten het bedrijf uit zichzelf benaderen. Een aantal specifieke vacatures is echter lastiger in te vullen. Daarom besloot Bolden om, ondanks hun terughoudendheid ten opzichte van recruitment, een samenwerking met Bonque aan te gaan. Dit heeft tot op heden al tot meerdere resultaten geleid: Bonque heeft drie nieuwe collega’s kunnen leveren.

“Eén van onze nieuwe medewerkers had zelf ook heel bewust gekozen om wel met Bonque samen te werken en niet met een werving-en-selectiebureau. Een combinatie van de juiste timing van onze kant en het goede werk van Bonque heeft geleid tot een succesvolle samenwerking met positieve resultaten,” aldus Saviem Jansen, developer en mede-oprichter van Bolden.

“Het interessante aan de constructie van Bonque is dat het – in tegenstelling tot bij het traditionele recruitment – niet draait om het salaris van de kandidaat. Er wordt daarom ook niet zomaar met mensen geschoven.”

Over Bolden

Bolden is in 2010 opgericht. Het idee van de oprichters was om hun develop- en designskills samen te voegen en zo een gouden combinatie te creëren. En dat is gelukt. In de loop der jaren is het bedrijf gegroeid tot negen medewerkers. De diverse groep klanten van Bolden is meegegroeid met het bedrijf. “Het leuke aan die variatie van klanten is dat elke sector weer een ander soort doelgroep heeft, waarvan we altijd weer een stukje kunnen meenemen naar de volgende partij”, vertelt Alonzo Euphrosina, designer en mede-oprichter van Bolden. “In het bereiken van de doelgroep voor onze klanten proberen we altijd een stap vooruit te denken.”

De projecten die Bolden uitvoert, zijn steeds complexer geworden. In de loop der jaren is het bedrijf zich meer op e-commerceplatforms als OpenCart en Craft Commerce gaan focussen. Daarnaast ontwikkelt Bolden een maatwerk-ERP in de vorm van SaaS. “Kenmerkend voor Bolden is dat we aan de ene kant heel technisch zijn en aan de andere kant heel creatief. Onze creativiteit kunnen we in de digitale hoek steeds vaker gebruiken voor het oplossen van brandingvraagstukken.”

“Het gaat ontzettend goed met het bedrijf – we zijn in de fortuinlijke positie om te kunnen kiezen uit mooie samenwerkingen met leuke klanten.”