Ervaring van Aenova

Provincie

Pakket

waves

Ervaring met Bonque

"Wat ons goed bevalt is dat we meteen alle gegevens ontvangen van de kandidaat; dit schept vertrouwen. Bij andere bureaus voelt het soms net alsof ze ons wantrouwen."

Eva van der Last
Directeur

Aenova heeft in het verleden vaker gebruik gemaakt van diverse bureaus en vacaturesites. “Andere bureaus zijn in vergelijking met Bonque duurder, daarnaast moesten we vaak alsnog veel werk zelf verrichten.” Begin 2015 sloot het bedrijf een Standaardpakket bij Bonque af. “We vinden de prijs acceptabel; jullie zijn betaalbaar. We hebben de vacatures ook op onze eigen website staan, maar schakelen voor moeilijkere profielen toch liever jullie in.”

Aenova heeft onlangs de eerste nieuwe werknemer via Bonque aangenomen en is tot dusver tevreden over de geleverde diensten. “We vinden de knoppen in de mail om een kandidaat uit te nodigen of af te wijzen bijvoorbeeld erg handig, dat werkt lekker snel. Wat ons ook goed bevalt is dat we meteen alle gegevens ontvangen van de kandidaat; dit schept vertrouwen. Bij andere bureaus voelt het soms net alsof ze ons wantrouwen.”

Over Aenova

Aenova is er trots op dat meer dan 250 organisaties en 200.000 gebruikers dagelijks naar volle tevredenheid gebruik maken van hun software, TimEnterprise. Met deze krachtige software kunnen organisaties slim en effectief plannen en arbeidstijd sturen. “TimEnterpise hebben we zelf ontwikkeld; het wordt nog steeds doorontwikkeld op basis van de wensen van onze klanten”, vertelt Eva van der Last, directeur van Aenova.

Met TotalMobile, een ander product van Aenova, kunnen mensen altijd en overal mobiel werken – ongeacht Aenova_foto1bedrijfsproces, platform of apparaat. De software van Aenova schept orde in de chaotische omgeving van flexibel en mobiel werken. Zo versterken organisaties hun marktpositie en zijn medewerkers gelukkiger en productiever. Aenova is volledig onafhankelijk, bestaat sinds 1992, heeft zo’n 20 enthousiaste medewerkers en opereert vanuit de kennisstad Delft.

Aenova organiseert één keer per jaar een klantendag; hier laat het bedrijf de laatste ontwikkelingen zien en presenteert het de plannen voor het komende jaar. “We hebben zelf altijd veel te vertellen, maar luisteren nog liever naar de wensen van onze klanten. Deze gebruiken we vervolgens bij het verder ontwikkelen van onze producten.”