Ervaring van AdsVentures

Provincie

Pakket

waves

Ervaring met Bonque

"Bonque heeft een goed systeem, een grote website, een goede vindbaarheid en dus uiteindelijk ook veel meer potentiële kandidaten."

Maurice De Rochemont
Directeur

AdsVentures is sinds twee maanden klant van Bonque en heeft een Standaardpakket afgesloten. “Snel schakelen, dat kan Bonque wel. Onze contactpersoon Vinny is erg relaxed in de omgang, vergelijkbaar met de manier waarop wij met elkaar omgaan binnen AdsVentures”, legt De Rochemont uit.

“Ik zocht een nieuwe programmeur en besprak mijn wensen met Bonque; jullie plaatsten de vacature en het uitnodigen van kandidaten kon al snel gebeuren. Ik vroeg Vinny ook om advies. Wat kunnen we doen om te kijken of een persoon goed bij ons past? Daarin kon hij ons goed adviseren. We hebben drie kandidaten over de vloer gehad, waarna er binnen twee maanden al een aanname is uitgekomen.”

“De doorslag werd voor mij gegeven door een combinatie drie dingen: jullie leveren veel cv’s aan, jullie zijn een jobsite waar personen op afkomen en jullie hanteren positieve fees. Bonque laat ook direct zien wie de persoon in kwestie is, hierdoor krijg ik meteen een indruk van met wat voor type we te maken hebben. Daarnaast heb ik alle vertrouwen in de business developers van Bonque, ik ga ervan uit dat ze het gewoon goed kunnen. Het samen sparren over het proces, dat vond ik ook fijn. Uiteindelijk moet ik de keuze maken, maar die samenwerking geeft een goed gevoel.”

“We hebben eerder met een kleinschalige headhunter gewerkt, maar Bonque bevalt veel beter. Jullie hebben een goed systeem, een grote website, een goede vindbaarheid en dus uiteindelijk ook veel meer potentiële kandidaten. Bonque mag mij altijd een belletje geven. Momenteel hebben we geen vacatures meer open staan, maar ik kom weer bij jullie terug als er een nieuwe topper nodig is.”

Over AdsVentures

In 2011 werd het idee achter AdsVentures geboren: leads genereren voor grote financiële organisaties door informatie goed vindbaar te maken en deze content aan te bieden op websites en in applicaties.

“AdsVentures richt zich op mobile affiliate marketing. Wij genereren leads voor andere bedrijven, door gratis websites en apps aan te bieden met begrijpelijke informatie over financiële onderwerpen zoals beleggen en kredieten”, vertelt Maurice De Rochemont, directeur van AdsVentures. “Op het moment dat de consument actie onderneemt bij onze partner, ontvangen wij een vergoeding. Dankzij onze expertise in het creëren van goed vindbare websites en apps bezorgen wij onze klanten duizenden nieuwe leads per jaar.”

AdsVentures is uniek in zijn soort. De apps worden in verschillende talen uitgebracht en dus ook wereldwijd gedownload; het bereik strekt zich uit over meer dan veertig landen. “AdsVentures gebruikt een gestructureerde aanpak, zonder te blijven hangen in ellenlange analyses. We maken een marktanalyse, kijken waar de behoefte ligt en hoe het gedrag van de doelgroep is, en vertalen dit naar een website of app die we vrij snel lanceren. De praktijk is de beste leermeester: we kijken achteraf of het wel of niet werkt en passen onze strategie hierop aan.”